Sunday, January 23, 2011

I'm Back

Sorry bloggie a.k.a my BUBU..name baru untuk hang ok bloggie kesayangan..hehehehe..dah setahun lebih aku tinggalkan hang..mesti hang kesunyiankan..i'm so sorry ok.. :)
  1. i'm missing u so much BUBU..ngeh ngeh ngeh..
  2. i'm still my old life.wit my old B a.k.a papa jahat.hahahaha. bleh cam tu?ngamok seyh kalau laki kesayangan aku tau aku cakap die cam tu..sorry B, just kidding.:p btw i'm missing u so much la B ayang.. nanti dating eyh. wieee wit. :D gatai la plak :p.. ade aku kesah?kahkahkah. dah2 melalut lebih2 plak...
  3. aku sekarang da buat bisnes..pada sape da tau tu...sila2 la beli ye..sape yg belum tau tu .. nanti aku update la no..BUBU:)
Lastly for today, hmm i'm happy for my life now..so kepada yang tidak berkenaan...takmo kaco2 ok...sila la jaga diri anda sendiri...tak yah nak jage tepi kain , tepi seluar , tepi baju aku ok..aku pun tak terasa nak amek tau sal2 org2 yg berkenaan tu ok.. :)
peace no war :)
adios, BUBU

No comments:

Post a Comment